14.9.06

Sport, shopping, läxor

Hela veckan (eller från förra fredagen) har jag sportat varje dag med någonting. Imorgon och säkert på veckoslutet blir det någon sport igen så idag passar dte med en vilodag. Jag har dock idkat lätt motion idag då jag besökte Priscirkus på Forum. De hade infört en rolig grej i vissa butiker att de sålde nån viss produkt till 1e, 2e, 3e -> enligt hur månte man kom till butiken. Så jag gick till Kultakamari och stod tredje i kön och fick köpa ett par guld-zirkon örhängen för 3e :P. Det fanns massor andra intressanta produkter också, men tyvärr kan jag ännu inte befinna mig på två platser samtidigt... Det var länge sen jag shoppade sist så de var riktigt uppiggande att göra lite uppköp. Förutom örhängena köpte jag ett par vita jeans, med raka buntar, riktigt bekväma och supersnygga och sen ett ljusblått läderbälte.

Nu är det läxdax! Alla uppgifter som lämnat kvar (dvs allt) från veckans föreläsningar skall nu göras. Jag har redan hunnit lära mig en sak: lämna aldrig läxor till sista datumet! Men nu är jag utrustad med en stor kopp kaffe så nu skall jag skrida till verket! Mihi legendum est.

(Är det inte underligt hur man bara måste få skriva blog innan man börjar med läxorna...)

1 comment:

Jossan said...

Aloha! jaa Hanna och shopping en mycket bra kombination..!;)om du int blir för shoppingalen förstås!:P(skämt)
Kram!