11.10.06

Uppköp onsdag

Åh va ja gillar Hullut! :D
Mina uppköp onsdag:
-svart glansig väska
-beige och svart koskinnsbälte
-svart pashmina
-bruna mysbyxor
-raka jeans (modellexemplar)
-vit skjortblus (modellexemplar)
-strumpor+strumpbyxor

Jag hade massor annat som jag tänkte köpa, t.ex. blusar, men jag bestämde att sådant är onödigt. Idag har jag bara köpt saker jag länge har viljat ha/behövt så jag är otroligt nöjd. Nu vill jag bara ha en yllekjol (vilket jag redan har hittat på Hullut) och svarta stövlar, sedan är jag satisfied :).

Jobbet var kul, inte så farligt mycke kunder, mest kanske melan 18 och 20 (så om ni kommer dit så kom tidigare/senare). Men ja börjar bli van i kassan och alla arbetskamrater är trevliga :). Men mina ben är otroolit utmattade av stå i 8h! jag har ont under foten, i låren och rumpan, auch! Kanske jag är van med det redan imorgon...

5 comments:

Sofie said...

Du e nog shoppinggalen!:) Men roligt att höra att du trivdes på jobbet, dock är det synd om fötterna ,låren och baken! Ha det så bra! Kram! GVMD!

Hejafreja said...

Så ska de se ut! Min lista e nästan lika lång, o de ha ju bara börjat! :D

Anonymous said...

Får ni inte sitta i kassan? :0

7ommy said...

Du lider av en alvarlig sjukdom som kallas för shoppaholic. Du skall genast ringa ti din terapeut, numret är 0700-1... eiku sori, fel nummer. :D

Hanna said...

Nej, vi får inte sitta, vi står och går fram och tillbaka. Kassorna är ju avdelningsvis på Stockmann. Tommy, ja lider av det bara 2 gånger i året :D