27.10.06

(Nästan) ledigt veckoslut

Skönt med veckoslut. Igårnatt hade jag otroligt svårt att somna, något som inte brukar hända mig. Ja öppnade ögonen kl. 2 på natten, märkte att jag inte alls var trött och att jag inte alls hade sovit, steg upp, gick och duschade och försökte sova. Omöjligt. Ja låg och vred mig, lyssnade på musik och blev bara frustrerad. Till slut somnade jag kring 3 och väckarklockan ringde 7:30. Att inte få sömn eller att inte kunna sova är bland de mest hemska känslor...

Nu är jag i alla fall väldigt avslappnad. Hade en tent kl. 10, den gick sådääär... Jag är nog nöjd med det jag läste, men hade svårt att komma ihåg vissa saker. Efter tenten var ja på gymmet på Voimastep och det var skönt! Ja kom ut helt genomsvettig, sjuk i magen, ryggen, armarna och benena! Aaah! :D

Idagkväll är det Baggis och jag har inte hunnit vara med de senaste gångerna så nu blir det roligt att komma dit :). Imorgon får ja träffa Kika som har flyttat till Åland, och de andra flickorna. Annars tror jag att det äntligen är ett för övrigt ledigt veckoslut. Hockeysäsongen borde för vår del börja om en vecka på måndag så det ser jag framemot. Mina skridskor är redan vässta och boisena (gossarna) har varit o shoppat "guys stuff" :D Let the season begin!

1 comment:

Sofie said...

Joo, jag känner igen det där att inte få sömn!! Som när jag första gången skulle till er ensam och somnade kl.7 (och skulle vakna 7.45). Problem hade jag ju också sista studentprovet när jag somna nångång kring 4. Ändå gick provet helt bra!:D Men jo, hemskt är det när man ligger i sängen och inte får sova. Jag brukar få paniik. Ha d bra! Ses snart!