16.10.06

Ny outfit

Min blog har fått en ny look. Ljusröd är den naturligtvis ännu, men stilen har lite ändrats. Det var nog på tiden att byta efter 100 inlägg. Min blog firar säkert snart 1-årsdag, får se vad som då händer...

Tentperioden har börjat, på ett sätt spännande, lite utmaning, men samtidigt är jag orolig för en viss kurs. Får se hur det går. Lever i väntan på kommande roliga saker... tragiskt. Är en evig drömmare :). Det blir mycket bibbasittande i två veckor framåt, jag vill inte medge det men jag ser nästan framemot det :D

Hbl har kanske aldrig varit bra, nu slog de bottennotering med veckobilagan Volt, också tidigare nummer har behandlat kristna (bibeltrogna) saker nedvärderande. Tyckt bättre om Hesari, deras veckobilaga Nyt har t.o.m. varit vänligt inställda mot kristna. Jan har skrivit bra om veckans Volt-bilaga, så läs gärna.

2 comments:

Hejafreja said...

Stiligt! Snyggt me ljusrött (:

7ommy said...

AAAAH MY EYES!!! PLEASE, STOP THIS PAIN!!!