4.10.06

Gamla bloginlägg

Jag håller på och piffar upp min blog (okej, ja satt links till andra personers bloggar, men redan det krävde en hel del kognitiv verksamhet). Så nu kan ni kolla vems blog ni ännu inte läser och börja läsa den ;). Sniikki! Men ja hittade i archives mina gamla bloginlägg från förra november. De var intressanta! Int att undra på att jag har skrivit över 90 inlägg när jag började redan förra året... Men ett tips: läs gärna mina gamla bloggar från november 2005, eller om ni finner det ointressant, så läs era egna skrivierier från förra året eller från några år tillbaka. Ha de bra! Gonatt!

2 comments:

Hanna said...

Tack till Tommy som hjälpte mig sätta linkarna till bloggarna :)

7ommy said...

Varsågod, man måste ju hjälpa när nån inte e tiräckligt fiffig o orka läsa ohjeet... :D
Baila Baila sen i Österbotten o minns reta mattaläraren, KELAA!!! XP