25.5.07

Zanessa

Ja brukar int va en otrolig fan, men efter att ha sett High School Musical o följt med på Youtube va som sker mellan Zac Efron o Vanessa Hudgens så kan ja int dölja de. Ja fanittaa dem helt kybäl! Han ser otroligt bra ut och sjunger jättebra, likaså hon :). Ja väntar massor massor på hans följande film, Hairspray och kanske ännu mera på High School Musical 2:an!

Om ni int har sett filmen ännu - se den! Kolla också videon på Youtube, ni hittar dem om ni söker på Zanessa. För de värsta Zac-fansen finns det en sida, www.zac-e.com. Ojoj va Zac o Vanessa e söta tisammans, de blir roligt o följa me hur de går för dem om några år :). 0



(jo, ja har ett liv där nånstans, men ja tycker de e roligt o följa me kändisar, särskilt desa två) :D

3 comments:

Anonymous said...

massproduktion av inlägg... men kul att du har tid me sånt :)o de verkar lite vara så att jag allt mer vill veta vad som e så otrolit bra me high school musical ;)

Anonymous said...

Kolla just videon från youtube me dom två på hawaii o sen en intervju var dom bara sa att dom e bara bra vänner!:P

Annie said...

Hehe... Va roligt att se att nån vågar göra nåt, som jag inte vågat; nämligen komma ut med sin Zanessa-obsession. :D Själv har jag försökt dölja det sedan nyår. Om jag lyckats vet jag inte... :p

Visste du att det nu kommit nya bilder av dem från Hawaii? Och om det finns nån som tvivlar på att de int e tisammans, så säger jag bara ett ord: Hawaii! :) Dessutom har den första låten från HSM2 kommit ut nu; "What Time Is It?". Riktigt bra!

Kram på dej, fellow Zanessa-obsessare! :D