24.5.07

Flumm - så va ja int mer stum

Oj va ja har haft abstinens efter att få skriva blog! :D De dyker så ofta saker upp i tankarna som ja sku vilja skriva om, men ja har int haft tid förrän idag.

De finns en ung pojke som brukar gå förbi busshållplatsen där ja stiger av (brukade stiga av :P) för att gå till bibban. Han går ganska lugnt, ja kan tänka mig att han funderar på mycket. De speciella med honom e att han alltid går baklänges. Ja har nångång hört om nån sån funktionsstörning i nervsystemet som gör att man går baklänges, men han vänder nog ibland om o går rätt om de e mycke folk omkring. Men han ser så fridfull ut när han går där precis som om resten av världen int fanns. Ja kan bara tänka mig att han blir försenad ofta för han går verkligen långsamt... :D

Sen har sommaren kommit, men de behöver ja kanske int mera påminna om. Ja sola mig förra veckan så ja brände mig, men för övrigt har ja njutit av vädret. Nu börjar vi förbereda inför Henriks studentkalas och sen e de en vecka o så börjar min första sommar som ungdomsledare på skribaläger. Sommar i övrigt kommer säkert att bli underbar. (Ja vill träffa många björkar. Hoppas häcken e frodig, får jag låna dina svarta tights?) Åh va ja älskar sommar o att va free as a bird. Nu kan ja fast vaka hela natten :P.

5 comments:

Anonymous said...

Om björkens häck e frodig kan du ju låna ett par svarta tights ti den i ställe ;)

Anonymous said...

Ja visste att du eller Freja sku skriva om den dä björk o tights o häck o den dä juttun!:D

Hanna said...

Mm, björkens frodiga häck i ett par spända tights låter bra ;). Men björkar i tights sen igen kunde vara lite konstigt :D

Anonymous said...

nåjoo kanske... testa me latexstrings i ställe då

Hanna said...

Jo, de låter normalt o så :P