3.5.07

Two dresses

Vad skulle en flicka inte göra för en klänning?

Igår före jag var på SLEF-möte sprang ja via båda stans H&M. Ja hade på måndagen (berättar mer om veckoslutet o vappen senare) sett en fin klänning i Östra Centrums H&M o nu ville ja ha den i min storlek. Såklart fanns den inte i nåndera, men i Forum köpte ja iställe en jättesöt turkos sommarklänning. Den fanns i rosa o, men int i rätt storlek. Så ida efter maten bestämde ja mig för att cykla ti Jumbo för att se om den fanns där. De tar vanlitvis en 20 minuter, vid dåligt väder 25. Nu dugga de till en början, men när ja väl hade stuckit börja de ösa ner ordentlit. Som tur hade ja i min strävan efter moderiktighet klätt mig i en gul stor regnrock, mössa och handskar :D. Ja hitta den rosa klänningen, gick lite runt o titta på bikiner och sen igen 25 minuter i regnet tillbaka :P. Men ja fick min klänning så de kändes som solsken på vägen hem :).

"One dress can make you happy, two dresses make you happier!"

2 comments:

Anonymous said...

Soon you can make it three ;)

Hanna said...

Ou jee :) You to three ;)