11.3.07

Utmanad

Jag blev utmanad av Linus.

REGLER:Bloggare som blir utmanade skall skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att detta är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag älskar väskor och har kring 80 väskor i skåpet

2. Mamma lärde mig simma i smyg när jag var liten så att när vi sedan gick med familjen till simhallen var alla förvånade att jag kunde simma :P

3. Jag samlar på kors, både som smycken och större väggkors eller bordkors

4. Jag är lite rädd för ett superbevakat samhälle och därför vägrar jag ladda mitt Unicard med pengar så att de kunde följa med var och när jag äter :P

5. Jag har en gång vunnit en silvermedalj i skridskoåkning

6. Jag tycker om att pyssla och göra saker med egna händer

Jag utmanar följande bloggare:
Freja
Jan
Johi
Netti
Sofie
Tommy

3 comments:

7ommy said...

Domdär e ju slöa som vad. Jag vet att du ha någo nologare o mer personliga saker o berätta... :D

Hanna said...

Joo, men ja e int så öppen som vissa! :D

Anonymous said...

Oj, vad roligt att bli utmanad!! Jag skall skriva så fort jag hinner (dvs. det kommer att ta ännu en stund). Nu ska jag och skriva mattestudenten. Kram /Sofie