8.11.06

Morgnar

Varför vakna upp tidigt en morgon? För de flesta är det väl för att gå till skolan, så även för mig. Men det är ytterst frestande att bara ligga kvar och sova över. Med en varm dusch, lite krämer och kläder samt kaffe(!) vaknar man så småningom upp. Men en tidig morgon kan under vinterhalvåret bli förgylld utav en soluppgång. Vilken underbar syn! Värt att vakna för fastän man inte skulle ha skola :).
Jo, för övrigt har jag satt upp några HD-bilder på inlägget om Höstdagarna. Kolla också Nettis blog för mera text och bilder :).

3 comments:

Annie said...

Jag håller med. Morgnar kan vara jättevackra, precis som den fina bilden visar! Tack för reklamen, förresten! :D Och för den fina kommentaren på min blogg! :D GVMD!

Hejafreja said...

Morgonstund har guld i mund :)

Anonymous said...

HAHA, gissa vem som har skaffat en blogg!!! :DDD

Jag vill också tillägga att det enda morgnar är till för är att sova på! Inte för att stiga upp och koka kaffe och vara pigg! ;)