22.11.05

Oas och liv

Höstoasen var en härlig upplevelse. Min första hela oas. Mycket vuxna, mycket rättlärighet (Folkbibeln, synen på homosexualitet), otroligt givande samlingar, mycket otroligt fina människor som ja fick umgås med hela veckoslutet. Snö i Vasa, köra på hala vägar, snökrig, sena kvällar, Vasa ABC, massor skratt och glädje, givande och intressanta diskussioner. Tack till alla som bidrog för ett minnesvärt veckoslut!

Nu e ja andligt upplyft. Nu har jag även fortsatt med min motionsträning. Men min andning bekymrar mig; kan inte gäspa, eller andas djupt. Tycker om Österbotten.
Amicitiae nostrae memoriam spero sempiternam fore

13 comments:

Anonymous said...

pampas rule...

Anonymous said...

jep...Pampas rulaa...!!:D Oasen var toppan..och om två veckor kommer vi till Hesa...yeee....Kramar på dig hanna!!! ><>

Anonymous said...

by the way..de var jag som skcikade förra kommentaren...Kram: Johi!!

Hanna said...

Tack fö kommentarerna :P Måst ba fråga att menar man me Pampas alla österbottningar? :D

Anonymous said...

Pampas e ett hemskt ställe me hemska mänskor o hemsk mat o hemska landskap o hemska butiker.. tur att ja bo bättre än så... STADEN RULLAR HÅRDARE!!!

Anonymous said...

Ojj Unto inte viste jag att du var sådär smart. Bra sagt!

Anonymous said...

Nå nå nå Uno...int e Ötsrebotten så hemsk ställe;)
mvh: Johi (från Pampas)

Anonymous said...

förresten...Uno....vem e du egentligen??..Tommy? henkka? Johannes? om de e Johannes...så paraskin puhuja..själv e du halv österbottning:P:P

Anonymous said...

Hej! dedär andningsprobleme e normalt, ja har haft samma juttu, känns megaobehaglit men de går över, tro mig!
charssan

Hanna said...

Tack gulle. Personligen tror jag att UnTo (märk, ett T) är jan. gonatt

Jossan said...

oopps....läste visst lite fel...sori Jan!!:P by the way..har också fixat ett eget blogg här...min adress: www.godsangle.blogspot.com
å hej Chaba...vi ses i nästa vecka!!:)

Anonymous said...

hej, jo hoppas vi ses!!!

Hanna said...

Snälla ni, kan ni trösta knyttet o berätta vem en pampasbo egentligen är?