20.9.07

Väskor

Jeij, jag köpte en ny ryggsäck igår. Hade tänkt att jag skulle växla mellan olika handväskor under skoldagarna, men en flera kilos biokemibok (eller annan tung bok) vill man inte gärna tränga in i en Longchamps. Okej, ja har en portfölj och andra större väskor, men axelväskor+tunga böcker är inte bekvämt, portföljen går nog, men nu har jag insett att inget går emot en good old backpack! Så jag köpte en vacker Dakines ljusblåblommig ryggsäck som inte är för stor, men rymlig. Det är egentligen min första egna ryggsäck sedan superlänge så nu ska ja pryda den vacker :) (fast den nog redan är vacker från början). Handväskorna, de egentligen fina kivoga väskorna, får jag tyvärr spara till tillfällen när jag inte har så mycket att bära med mig. Kanske den ljusröda portföljen får bära böckerna ibland, det blir att se.

Ha en bra skoldag, sköt om din ryggsäck (och rygg för den delen).

No comments: