16.9.07

Stress efter skoj

Första riktiga veckan tar sin början. Idag har jag känt mig lite stressad och missade biblestudiet pga. läxor. Det käns på ett absurt sätt skönt att ha stress, men välförtjänt är den eftersom jag var lat på torsdagen och fredagen. Onsdagens tent gick riktigt bra, efteråt slappade jag på stan och hos mormor o mofa. På torsdag gick ja till gymmet (och har ännu också sjukt i benen :S) och besökte den Faculty Club i skolans översta våning - en riktigt mysig och stilig restaurang med fancy bastuavdelning. Nån sa att de känns nästan VIP att få studera medicin :D.

På fredagen kom Johi, sen åkte vi iväg till Björkebo och hade ett roligt veckoslut med över 30 personer. Temat var dubbla kärleksbudet och jag hoppas vi nådde ut till ungdomarna. Det är alltid lika kul att få fira veckoslut med goda vänner och god kristen gemenskap och samtidigt försöka få nya ungdomar med i församlingen. Gud har verkligen svarat på bön och lett många till ungdomsverksamheten och alla hade nog roligt och fick höa mycket om hur Gud älskar dem :). Jag är nog ack så trött efter ett fartfyllt läger...

Hade tänkt gå 10 o lägga mig (dels pga avsaknad av digibox), men sen hitta ja några artiklar på nätet som hade med min läxa att göra. Ja borde ha läst 80 sidor dehär veckoslutet, men allt har ja int hunni igenom, men som tur är det i en början sånt som jag har studerat tidigare.

Ha en välsignad skolvecka!

1 comment:

Anonymous said...

De va faktist ett bra veckoslut!:P Du har nog ganska fartfyllda veckor faktist!:D Men lycka till o Gud vare med dig!