20.9.07

Normisettii

Oj nej vetni nu börjar ja publicera för många inlägg. Ja ger ju int alls mera den bilden att ja e en stressande studerande :P. Men sanningen att säga är jag nog det ännu. Ja bara prioriterar bloggen framom tex. dusch, städa, äta, packa upp BBOresväskan... Int finns de så mycket vettigt man kan göra mer efter 10 på kvällen. Face it (Facebook). Idag va en prima dag. Skola 8-16, bibba 16-19, joggingtur 20-21, TV 21-22, dator 22-23. Jo och ryggäscken fungerade bra den också. Nu har jag en fin neonpink nyckelkedja med mitt namn på (kanske nån vet varifrån den är :P) som hänger i den, där jag har skolnyckeln - mycket behändigt. Imoron e de Apologetikveckoslut i Lukas församling, ser framot intressanta föreläsningar med Henrik Perret och Leif Nummela. Samma fortsätter på lördag och på söndag kommer det Israelresenärer hitåt innan de flyger till mellanöstern. Nu har jag insett hur mycket man skall läsa på medi. Jac accepterar, läser (gärna) och lär mig. Läggdags närmar sig. Bajs!

1 comment:

Annie said...

Lika roligt å intressant som alltid att läsa dina inlägg! Keep it up, även om du har de stressit. Själv skulle ja gärna uppdatera oftare om ja hade möjlighet. Inspirationen är int lika stark på helgerna då ja HAR tillgång till en egen, funktionerande dator. Sköt om dej! GVMD! Kram!