2.1.08

Shopping

Jee för rea alltså! Då när studierna är igång har ja aldrig tid att göra uppköp och före julen kan man int köpa så mycket åt sig själv, men nu har ja äntligen hunnit gå o reashoppa! :D Dessa saker har ja fyndat:
-ny kedja till mitt silverkors
-tshirts o hårsaker från H&M
-tshirt, collegetröja, jeans (som jag har sökt länge!) o toppar från One way
-härlig mörkbrun vinterkappa från Jackpot

Jag söker ännu nya vinterskor och kanske nåt annat, men vissa saker tänker jag vänta med tills rean bilir bättre :D. Jag har också fått uträttat såna saker som idrott (sähly), frissatid och en skoluppgift. Kvar blir att gå till bibban och slappa vidare i 1½ vecka :).

3 comments:

Anonymous said...

Roligt att höra att du också shoppat. Jag har också shoppat massor nu dessa två dagar!:D

Hejafreja said...

haha mamma ha shoppa åt mej :P så ja fick en såndär veckad kjol at last

Hanna said...

WoW! Najs. Hurdan hurdan hurdan?