9.1.08

Livet är en utopi

Efter snart en månad hemma och innan det 4 månader i skolan kan jag lätt konstatera att jag lever i eufori. Jag har just allt det jag vill av mitt liv. Jag har en familj, jag har min tro, tröst, tillit, räddning, jag har the studieplats och jag har en framtid. Jag har vänner som ack så härligt förgyller min vardag. En visit på läkardagarna och några träffar med studievänner får mig att inse detta. Läkardagarna (och en 9h maraton med Grey's anatomy) gav verkligen en inblick i hur härligt det kommer att vara en läkare :D. Och det studerar jag till! Tänk på det! Diskussioner med vänner är annars också viktiga för att få en att se hur mycket man har framför sig. Studier, sällskapande, familj, barn, arbete, LIV! Välsignelser.

Tänk att tom. en kropp blå av stötar kan glädja sig av orsaken till stötarna... :)

Jo. Vi har snö nu.

No comments: