16.1.08

En glad blåögd flicka

Trots min lilla gömda nedstämdhet på måndagkväll gick både tisdagen och idag riktigt bra och jag var på gott humör båda dagarna. Ögat ser betydligt bättre ut, eller eg. ser det värre ut för det blåa har runnit ner, men de går att öpnna nästan helt och svullnaden lättar. Men ja gick med solglasögon till och från skolan (okej, lika dum såg jag ut med dem mitt i vintern). I skolan va alla snälla o uppmuntrande o ja orka läsa de ja måste (nästan). På måndagen hade jag dessutom fått läst min roman (romantisk hömppä) till slut o dessutom 10 sidor av molekylbiologin. Dessutom hann jag tvätta kläder, pyssla, sticka lite o bara vila. Så två ganska perfekta dagar. Sen hade ja dessutom en skön påminnelse/aha-upplevelse i bönen igårkväll.

Nothing can bring me down...

No comments: