24.1.08

Brådska brådska

Ohhoh va skönt. En ledig kväll hemma. O ida sov ja till 9. En måttligt skön dag, men ledigheten är noga begränsad. Hela veckan har jag läst massor, hunnit med ett gympass och två gången volleyboll. Tills måndag kommer jag imoron att få 110 sidor att läsa. Imoron hinner jag int alls läsa, de e fotboll o sen vårens första ungdomssamling. Dit väntas en hel del av årets konfirmader så vi skall hålla dem sysselsatta hela kvällen (åtminstone halva). På lördagmorgon träffar vi sedan konfirmandera igen o efter det har vi hjälpledarträff varefter jag sitter hela dagen på bibban o sen på kvällen blir det pyjamasparty hemma hos oss :D. På söndagen firar vi kyndelsmässogudstjänst, sedan läsa läsa läsa igen och efter det igen till bibban. Om jag hinner blir det bibelstudium på kvällen (cellgruppen på lördagen missar jag tyvärr).

...och ändå älskar jag att studera...

Bara i dig har min själ sin ro, bara i dig, min Gud.

No comments: