11.2.07

Sjuk

Bah bah. Ja trodde att min motståndskraft var starkare än så. Alla andra var sjuka, men ja va i toppenskick och höll mig upptagen med massor program. Men det fanns ett virus närvarande och när min naturliga motståndskraft bröt ner för en stund kunde inte mitt förvärvade immunsystem mera kämpa emot viruset. Så nu e jag sjuk. I alla fall ger det en ursäkt att ta det lite lugnt och så länge det inte drabbar halsen är allt okej. Hoppas ni har bättre tur med virusen, ha en bra ny vecka!

3 comments:

Anonymous said...

ALLA e sjuka nu verkar d som. E som tur feberfri nu iaf... Men vila ordentlit o krya på dej!
(Karlsson på takets kukckelimuckmedicin gör susen;))
freja

Anonymous said...

Sakna dej på Alpha. Gunnars "sista hälsning": läs Fil 4:4-7 o Rom 12:2! Mycke annat tänkvärt me', som "Gud ger inte idag den gåva/kraft du behöver imorgon", kolla resten me brorsan. Sköt om!
Tove

Hanna said...

Tack Tove!