13.2.07

Gammeldans

Jag är ännu också sjuk. När man e en hel dag hemma har man massor tid att gå igenom saker och göra saker man annars inte hinner. Idag har ja då lite tittat på gamla foton, ja har en massa annat ja ännu borde göra, men ja ville publicera en bild först. Den utspelar sig dessa tider, för tre år sedan, när jag dansade min gammeldans. Gammeldans är en festlig bal och påföljande middag där tvåorna i gymnasiet firar att de har blivit äldst i skolan. Bilden får tala för sig själv.

7 comments:

Anonymous said...

Du e jätte vacker på den dä bilden! så mycke som man nu ser!:D Men hoppas du blir frisk snart!:)

Annie said...

Den där klänningen är så vacker och den blir ännu vackrare med dig i den! :D Sådant har vi inte här i lilla Kronoby! Krya på dej, Hanna!

Anonymous said...

Härli klänning! De e ett år sen för min del... O klänningen hänger ännu i skåpet o väntar på att komma till användning igen. När de nu sen blir. Men gammeldansen var nog jättekiva!

Anonymous said...

Wooow! Heeelt underbar! Nå, om jag sku få bära en SÅNDÄR klänning, så sku jag kanske tycka om klänningar!;) Häftigt att ni fått chansen till att ha en sån speciell festlighet som gammeldans! /Sofie

Hanna said...

Sofie du kan få prova den då du kommer hit, precis som Frejas hänger min också i skåpet och väntar på nån bal nångång (eller att ägaren ska rymmas in i den, men de e en annan femma). Men fin känner man nog sig i en sån klänning :)

Anonymous said...

wow vilken klänning! du e jättevacker på bilden!
jaa-a, min dans e imoron. de kommer nog att bli rolit :)
ja hyrde min klänning, så ja får int behålla den :(
//carla

JJ said...

wooow va fin klänning asså.. just kiddin' hahahaa