17.2.07

Livet som 20

Nu är jag inte mera tonåring. Hipphurra! Om man kallar sig vuxen eller mogen nu kan det vara delvis vilseledande, så ja väljer att kalla mig ung. Något revolutionärt har inte skett i mig, jag har bara fått ett till nådens år av Herren och blivit firad av familj och vänner, tack till er alla! :)

På nåt sätt har jag ändå tänkt annorlunda som 20åring. Ja märkte de igårkväll. Hälsosamma livsvanor, långsiktsplanering och kortsiktsplanering. Heh, diffusare kunde ja int uttrycka mig, men it all comes down to one thing, love.

Om ni har möjlighet så titta filmen Asema 49, definitivt sevärd. Några kristna (katolska) inslag, romantisk och broderlig kärlek, rädsla och sorg. Imoron kommer fyra flickor från Österbotten hit till oss för att accompany me to the library o själva läsa till sina studentprov. Hoppeligen blir de också en tid att vi får lära känna varandra bättre och ha roligt på kvällarna :D. Bön och bibelläsning tror ja int heller uteblir. Så välkommen flickor!

(märkväl, till vissas glädje, att mina inlägg tenderar att bli kortare numera)

4 comments:

benjamin said...

Grattis på Födelsedan! Lite heads up sku man kunna få när folk fyller :P

Hanna said...

Tack! Nå du märker de ändå förr eller senare allti, om int genast så senast sen när folk börjar se lite rynkigare ut :P

Anonymous said...

Grattis Hanna! :)

Hanna said...

Tack!