12.4.07

På gott humör

Ojdå. Blogger har bytt till svenska :P. Wow!

Ja märkte mig vara på riktigt gott humör, så tänkte jag att då ska ja ju skriva ett inlägg :). Så, va e de som gör fröken på så gott humör? Livet helt enkelt. Bibban e int så trist mera, de har börjat flyga blårosa wc-papper och pappersflygplan i mitt läsbås :D. O så har ja sällskap till lunch :). Sen har ja varit på jumppa ida o de va min favoritledare på aerobic, hon e riktigt framåtdrivande :P. Va mera... Jo, ja va pyttelite o shoppa ida o så sa Henrik att "du e bra o shoppa, ja e int som du, ja tycker int om de" :). Men vi hitta skor åt honom *jeejee*.

Onsdagkvällar och torsdagkvällar är de bästa under hela veckan (televisionistiskt sett alltså) för då kommer de Grey's anatomy och ER :). Läkarserier e så bra! *jeejee*

Imoron har vi Baggis (ungdomssamling), på lördan e de både konfirmandsamling och sista hjälpledarsamlingen o sen ännu kalas. Dessutom har de lova varmt (+14) till veckoslutet. Helgen efter de (20-22.4) så e de Bibelns röda tråd med Henrik Perret och Leif Nummela och konsert med His Masters Noise och Frank Ådahl :D.

Dessutom har jag planerat min sommar i stora drag och det ser strålande ut! En månad konfirmandläger, däremellan Midsummer, sedan en trip till Österbotten, så Pieksämäkilägret (ja har redan valt mina kurser :D) och sen ska ja cykla runt Åland me Anni o sen Humle :).

Kanske ni ser vad som får mig på gott humör, kanske inte :). Ja tänker njuta av våren och allt de fina, goda, roliga som Gud har gett i mitt liv :). Praise the Lord!

2 comments:

Annie said...

Instämmer helt. ER och Grey's Anatomy är verkligen jättebra serier. Jag är också addicted! :p

Hanna said...

Vi tycker nog om lika program du o jag :P. Vi såg High school musical me emma en kväll här o den va nog ljuvlig :). Bara att ja blev verkligen o vänta på fortsättningen!!! :D