31.5.06

Irriterad

Smått irriterad över vissa bloggar (sökord Karl af Hällström på Google). Åh! Som tur finns det många andra, goda skribenter, med intressanta (bättre) åsikter som man kan bli glad av att läsa. Ja gör inte nu reklam för någon blogg (om något tycker sig vilja narrow down sina läsare), men vill ni göra reklam för er egen blogg så lämna en kommentar på detta inlägg. De lönar sig att göra om ni vill att flera ska få ta del av era inlägg ;).

Annars har jag haft två otroligt sköna dagar efter inträdesförhöret. Volleyboll på stranden båda dagarna, utevistelse, barnvaktsjobb, långa frukoststunder, sol och värme och en känsla av total ineffektivitet (vilket egentligen lite har stört mig). Dessvärre har jag inte kunnat sova sent, ja vaknar av mig själv före kl. 9. Irriterande.

Idag var nog en otursdag delvis för mig. Vi for tidigare till stranden för att de var så vackert väder. De va ju skönt, men de aktiviteter vi tillägnade oss var inte så lyckosamma. Först fick jag en glasskärva i foten, blodet flödade vilt över asfalten och gjorde röda pölar :P. Sedan fick jag otursamt bollen i tummen så att nageln for av i mitten (f.ö. tänker jag inte klippa naglarna när jag har lyckats få dem så fina o långa!). Ti slut sparka ja själv bollen så hårt att min en tånagel nästan helt föll bort. Oj o voi. De e int lika säkert ute i vilda världen (H:fors stränder) som på biblioteket :P. Vilka risker jag tar genom att våga ta mig ut i stadens vimmel imogon! :D

Som tur fick jag ändå en mild solbränna så strandbesöket var inte helt i onödan. :) Hoppas de blir bra väder i fortsättningen så att ja kan fortsätta mitt solbadande. Ha en skön sommar med mycket sol (hoppeligen) ni alla o minns att kommentera så att andra får möjlighet att läsa just din blogg! :D

5 comments:

Jossan said...

Jag hoppas int att "Smått irriterad över vissa bloggar.."- juttun inte beror på de jag skrev för en tid sen, "Varför skriva blogg när ingen ändå läser"!!?? jag var på dålig humör...och fick lust att skriva de, men har tagi bort de! Ses opm 2 dagar vännen! Kraaaaammm!!!! GVMD

Anonymous said...

Nää, de gäller int de. SES! Kram!!! Guds nåd!

//Hanna

Anonymous said...

Folk är välkomna att läsa min blogg också, om det nu skulle intressera någon. :)

http://kajsoli89.blogg.se

Hanna said...

Tack för reklamen! Hoppas nån annan också nu vågar sätta en link till sin blog. :)

Kalle af said...

Det är alltid positivt när folk reagerar. Också när reaktionen är negativ. Tack ska du ha!