29.5.06

FRI!

Idag kl. 14.15 var jag inte lika glad som jag är nu. Provet gick okej, ja vill int säga mer eller mindre. Nu är det då sommarlov tills september och jag kan vara glad tills 5.7 då reslutaten kommer.

Efter provet gick vi till den billigaste och bästa pizzerian och slappnade av. :) Inget babbel om inträdesprovet utan bara sommarplaner och annat tjafs. Så skönt! Sen blev det demi seco i Gamla kyrkans park :P och det var mer eller mindre roligt och mer eller mindre kallt. :D Så efter nån timme gick vi till Stibus lägenhet (ensam i 200 kvadrat vid Brunnsparken :P). Janica o jag for dock hem ganska fort för man måst nog få vila efter en tung vår. Åh va de blir skönt med sommar!

Tack till alla som har bett för mig och som har hållit tummarna och motiverat mig! Tack Gud för att du har tröstat mig och för att jag får be till dig i svåra stunder! Tack Gud att du ger mig kraft att klara av saker som jag ej skulle klara av bara med egen kraft!

1 comment:

Sofie said...

Det är nog så sant som du skrev till mig! Jag har lite erfarenhet själv. Men nu redan när jag har två prov kvar, och jag har märkt att det inte är SÅ mycket att läsa, så känns det redan lite lättare. ... Jag tror du tar inträdesprovet på rätt sätt!:) Det är bäst bara man inte oroar sig och tänker på det så mycket. Jeeee, snart snart SNART kommer jag till Hesa!:D:D:D:D wieee!! Kram. GVMD!