23.8.07

My careless days are over

Det har kännts så skönt att slappa :D. Att inte veta vilken veckodag det är, kunna stiga upp vilken tid som helst och ha helt oplanerade dagar. Så lite liv att det inte ens har varit värt att skriva om på bloggen :P. Tre månader sommarlov bakom mig, tre lediga dagar ännu framför mig. Spännande.

Shopping idag, endast fönstershopping för min del, men skönt så. Ja vill ha klackskor och vinterskor. Sedan va vi me familjen o se på filmen Bourne ultimatum. Riktigt spännande, men kanske för mycket action för min del. Nu på kvällen sprang jag en runda o såg på solnedgången - wow! Va vacker jord vi har! Såg också några gröna gubbar i skogen me sina pansarvagnar o saker, fniss :P. Kom hem lämpligt till ER o nu tittar ja clips med sånger från A walk to remember. Shane West e bra.

Imoron blir de filmkväll och kanske ett besök i stan på Konstens natt. På lördagen ska ja på tjejkväll och söndagen förbereder ja mest studier. Jaiks! Ha de bra!

No comments: