28.8.07

De bästa studierna som finns!

Supersuper dag igår! Infon i föreläsningssalen va skoj, de hade lite roligt med oss, sedan bjöds det på skumvin och alla professorer grattade oss turvis. "Aatelisuus velvoittaa" sa en av dem. Jepjep. Så hårda studier framför. Men det börjar ack så bra. Ja fick min nyckel till Biomedicum igår, tänk att studera på en fakultet med portar vid ingången :D. Wow! Sedan hade vi etkon (chill) hos tutorns bekant och efteråt åkte vi alla tillsammans till kandiseuras festutrymmen. De va superskoj! Nu till skolan, hejdå!

3 comments:

Anonymous said...

Roligt att jag äntligen slapp på internet så att jag kunde läsa mer om dina dagar hittills (d har ju förstås inte blivit så många än:P) Tack också för meddelandet! Det är jätte intressant att höra hur studierna börjar för andra! Jag fick nu också skrivet på min blogg om min första dag igår. Ha en bra fortsättning, och jag är så glad att nu du är på det ställe du vill vara!

Anonymous said...

jee nu har ja också nät :) de verkar som att du sku trivas :D ses på freda o hörs säkert före de

Anonymous said...

Oj de har ju börja bra dina studier! o bättre kommer de säkert att bli!:P men ha de så bra o lycka till me studierna!:D