20.12.06

Julen närmar sig :)

Hallo! Entschuldigen sie bitte dass ich mein Blog nicht in viele Täge aktualisiert habe. ICh habe kein Stress mehr, aber sehr eilig mit beide Arbeit und einige Weihnachtsgeschenken, die ich noch nicht gekauft habe. Enschuldigen sie bitte auch dass mein Deutsch nicht so gut heutzutage ist. Ich muss meine Sprache jetzt wechseln.

Jo, goddag till er också som inte talar tyska :). Det märks antagligen att ja e på väldigt gott humör. Ja köpte idag många julklappar, ja har 3 kvar, men de alla är redan planerade. Så dem köper jag på torsda eller fredag. Några klappar är redan inpaketerade, några t.o.m. utdelade och resten får ja pyssla med före söndagen :P. Skolan tog slut på måndagen, det var en svår tent, som man till all lycka får ta pånytt nästa år om så behövs :P. Annars är mitt liv mest jobb och mindre julförberedelser. Hoppeligen hinner jag städa ens lite och baka. Idag kom dessutom lite snö så vitt har vi, i alla fall här i Parkstad :). Hela dagen var jag glad (fastän jobbet började 7:30) eftersom jag fick köra i lugn och ro med vacker julmusik i radion och vit mark under bilen :). Tack Gud för snön!

No comments: