13.10.07

Fredag-lördag

God morgon på er alla! Som bäst sitter jag i köket och njuter av morgonsolen som skiner från en klarblå himmel och et är fyra grader ute. Jag har precis ätit frukost och njuter 100% av mitt lediga veckoslut. Skönt att vara helt ledig hela vecksolutet! Så, imorse steg jag upp lite före 7, klädde på mig snabbt och cyklade till bussen och åkte in mot centrum. Före k. 8 va ja utanför Stockmann och 8 kom jag in och köpte lite kläder, kl. 9 var ja ute igen och åkte hem för frukost. Obeskrivligt skön känsla att en morgon sitta med datorn i köket i solskenet och skriva :D. Härlit härlit.

Igår hade ja tent då kl. 9, ja var färdig kl. 11 och styrde rakt mot Stockmann för att efter-tent-shoppa :P. Necessare est. Hela dan va ja på stan, hann träffa Carla, Anni och Emma och shoppa ed var och en. Sen på kvällen va de ungdomssamling, många var samlade igen till min glädje och folk trivdes till efter 11. De va en verkligt gemytlig kväll once again. På vägen hem besöt sig white att ge upp akkun igen, så vi fick sitta o vänta på alternativ skjuts en stund en kallnande bil. De va sövande och såfort vi kom hem somna jag.

Shopping fredag&lördag:
- Grey's anatomy season 2 DVD
- strumpor
- svarta collegebyxor
- gräddvit tröja
- svarta raka byxor

Idag ska ja på damlunch, som antagligen strcker sig långt in på kvällen, imoron får ja ha de helt ledigt. Ha en bra dag!

2 comments:

Anonymous said...

Jess du hitta svarta raka byxor!:D Perfekt!:P

Hanna said...

jep :)