20.1.06

Smällkallt o snöigt

Vintern är nu absolut som bäst, smällkallt o snöigt. Ja bara stortrivs i mängder av kläder o massor av ylle överallt på kroppen! Ja har int frusi en endaste gång, fast ja brukar frysa då de e kallare. De e nog värmen i hjärtat över att de äntligen e vinter som får mig o hållas varm. Och på otroligt bra humör!

Nu har ja igen en hel vecka av läsning o gym bakom mig. De känns så skönt o ja e nog lite stolt. Men mera glad. För nu får ja bara njuta hela veckoslutet. Nästa vecka har ja bara tre läsdagar o sen e de redan UK. :)

Rösta på Sauli Niinistö :P

1 comment:

Anonymous said...

Jag önskar dig Lycka Till med läsandet!! Jag skulle aldrig orka, men det är ju bra om du orkar! Roligt också att ni har fått snö! Och härligt att du står ut med kölden, det gör inte jag!:P Fast idag har vi lite varmare, jag tror det var -17 grader nu. Ha d utmärkt, och så snart syns vi!!! Kraam! GVD! / Sofie