14.1.06

Jag hoppas...

Ja e så glad för ja har varit så duktig denhär veckan. Ja har börjat läsa Galenos o suttit många timmar i bibban. Dessutom ha ja fortsatt gå på punttis efter jullovet. O vi har varit o spela hockey. O idag hitta ja äntligen nya skridskor! Så härefter e de bekvämt att skrinna :P Jo, sen har ju skola också börjat o de e faktiskt intressant me organisk kemi :).

Imorgon e de presidentvalens första omgång. Hoppeligen int den enda. Ja ska rösta nummer 2. Ja hoppas verkligen att vi ska få en bra o kompetent o vis president. Så de blir otroligt spännande imoron kväll då. :)

På fredan hade vi Baggis o då planera vi våra nya Bibel o bön grupper. De blev två grupper, en tjejgrupp o en killgrupp. O vi ska gå igenom första Johannesbrevet, ca 1½h per gång, en gång i veckan. Hoppas att grupperna blir givande o att de kommer mycke folk dit.

Jag har fått chansen att igen iår delta på UK. De ska bli så roligt, synd att int flera än mina bröder o jag kunde komma med. De e så uppiggande med kristna veckoslut, så ja hoppas att de blir roligt o ett bra läger. Efter de går nämligen min vår bara ut på att läsa läsa o läsa. Men ja e glad att ja får se mina goda vänner på UK.

Jag har insett att kristen musik påverkar mig otroligt mycket. Ja e på ett sätt hela tiden i "kristet tillstånd" :) Desstom e de bra att lyssna till då man ber o man får också nåt ut av det. O man kan sjunga med o prisa Herren. Nåmen, här får ni igen läsa orden till en av mina favoriter. Nothing without you av Bebo Norman

Take these hands and lift them up
For I have not the strength to praise You near enough
For I have nothing, I have nothing without You

Take my voice and pour it out
Let it sing the songs of mercy I have found
For I have nothing, I have nothing without You

All my soul needs
Is all Your love to cover me
So all the world will see
That I have nothing without You

Take my body and build it up
May it be broken as an offering of love
For I have nothing, I have nothing without You

All my soul needs
Is all Your love to cover me
So all the world will see
That I have nothing
But I love You

With all my heart
With all my soul
With all my might
With all the strength that I can find

Take my time here on this earth
And let it glorify all that You are worth
For I am nothing,
I am nothing without You

No comments: