17.12.05

1 vecka kvar till julafton

Nu är det exakt en vecka kvar till julfton och jag har 0 julklappar färdiga. Dock har jag hunnit göra några julkort och skicka iväg med mamma och pappa över 90 kort tillsammans med tackkorten från studentkalaset. Så de e bra. Och måndagen är sista skoldagen och efter det får jag äntligen gå o julshoppa! Sen e de julstädning som gäller, eller nu e de julstädning som gäller. Och julbakning :P.

Idag var församligens julfest, den enda egentliga julfesten som ajg detta år besöker. Hade tänkt gå på Minerva musikskolas julfest eller på Staffansby lågstadiums julfest, men antagligen hinner jag inte. I klubben hade vi senaste torsdag julfest dock. Men nu på församlingens julfest fick Jan och jag vara konferenciärer och dessutom sjöng ungdomskören. Hahaa! :D

Nu måst ja visa en bild som ja hitta från förra året som jag måste "turvautua" till om jag inte hittar julklappar eller hinner med alla julkorten.
Natale hilare et Annum Nuovo!

1 comment:

Anonymous said...

hej gullis!
vaffö skrattar du åt vår underbara kör?????????????????? :D
supersöt kalle & hobbe :) texten syns int jättejättebra dock.
ses högst antagligen på måndag! puss o kram
//charssan
ps. Natale hilare! (ja visste va de betydde :))