9.2.12

Oodi idolille

Ikväll har hon varit där för mig när jag har varit på dåligt humör, sjungit med inlevelse biisin som beskriver mina känslor så bra och låtit mig sjunga med så hårt de lossnar. Hon har stött mitt croissantbakande och diskande till fullo och lugnat ner mina agressioner. Denna fantastiska kvinna, med oändligt vacker sångröst, som jag har sett live sommaren 2007 är ingen annan än Celine Dion!

I min bokhylla finns 7st Celine Dion CD:n och 2 DVD:n från hennes konserter. ja kan int förneka att hon har ett ensidigt tema: kärlek, men de finns inte en situation/känsla som någon av hennes sånger inte skulle beskriva :) Inget kan göra henne mera rätt än hennes sånger så nu tänkte jag sätta länkar till dem jag tycker bäst om :) Lyssna och njut, det gör jag i alla fall!




No comments: