3.10.10

Sista natten hemma

Imorgon byts Parkstad mot ett ställe närmare skolan. Idag förde ja bara en del kläder o möblerna dit o de såg ännu fint ut. Nu när ja har packat precis ALLT som skall med tvivlar jag att jag kommer att kunna hålla ordning.

Ja e nog så trött redan att ja int kan mera ens gå o sova. Sen vill jag fråga er efter en diagnos: vad är det om man inte en natt får sömn alls o man bara e pigg fast klockan går mot 3 och 4 och 5? Om ni hittar på vad det är så dela med mig. Jag är nyfiken :P.


2 comments:

Sofie said...

Oj oj, det är nog spännande med flytt! Gällande din diagnos, jag vet ju inte riktigt vad du hållit på med på sista tiden, men kan det vara så att du funderar mycket? Är det stressigt/spännande att flytta?

Annie said...

Det ska bli spännande att komma och se var och hur ni bor om ett par dagar. Hoppas att allt hittills gått smidigt med flytten. Kram!