31.10.09

Allhelgonadag

Om man uppdaterar bloggen oftare kan man get away med kortare inlägg, right? Min skriva-blog-etik fungerar iaf så. Nå, en skön dag bakom. Steg upp tidigt (läs: försenat) till kyrkan, åkte rakt efter kyrkan in till stan för att träffa på vår third cousin Travis som kom till Hfors för att hälsa på. Vi var skaran Järveläinen och systrarna Kronlund, de va verkligen gemytligt! Ikväll skall vi ännu avnjuta en festmåltid hemma med mamma o pappa och sedan se på film, helt superavslappnat o skönt!

Min vecka har i övrigt gått bra. Jag har sovit lite mer än vanligt, sportat mindre och hållit både mat- och bibelläsningsvanor riktigt bra. Befall dina verk åt Herren så har dina planer framgång stämmer verkligen! Studerandet måste jag ännu snappa upp :P.

Nästa vecka skall jag nog läsa. Sen hoppas jag att hockeysäsongen inleds på torsdag. På måndag är det dessutom första officiella dagen för bibelplan 2010, jag skall läsa igenom Bibeln på ett år, just nu är jag väldigt motiverad och ivrig, hoppas det håller ut! Sen på lördagen åker vi till Stockholm, det blir dunderbra!!

Mina bildposter har minskar på bloggen, Facebook stjäl mina bästa bilder, men nu publicerar jag en bild på mitt nyklippta hår :). Kameran är ny för iår: Sony DSC-w230. Ha en välsignad helg!

No comments: