5.10.08

Livet e bra!

En tanke snurrar runt i mina neuroner många gånger om dagen, veckan, månaden... Jag ahr det så bra :) Denär gågna veckan har jag fått glädja mig åt vännerna i skolan, särskilt några nya kristna vänner där :) de va nämligen Ristisides pizzakväll på onsdagen o ja kom dit lite sent o till min förvåning märkte jag att tre av de nya svenskspråkiga studerandena e kristna! Jess! O 4 till finskspråkiga! Så ja va riktigt glad hela den kvällen o nästa dag då ja såg dem :) De blir säkert bra bönegrupp nu på onsdag då.

Se'n har ja int behövt läsa så väldigt mycke denhär veckan så ja har hunnit med motion (en mycket bra sak) o gamla vänner. På fredan va ja o hälsa på hos Mormor o Mofa o hela lördagen spenderade ja me Anni, Mary o Kika (gymnasievänner). De va en härlig dag med lunch, show o dans.

Idag söndag har ja varit i Åggelby på gudstjänst o sen hemma o läst lite o så ska ja på kvällen på bibelstudium. Kristna vänner igen... Roligt me många ungdomar o unga vuxna i församlingen :) Efter ett sånhänt slappt veckoslut känns de skönt o gå tillbaka till stränga skolvardagen :P Denhär veckan blir de dessutom Galna dagar så ja har nåt riktigt riktigt kul o se framemot!

Vad kunde jag önska mera :)

3 comments:

Anu said...

galna dagarna ja, hyjedamig! Vad finns för erbjudande i katalogen på sid 10 längst till höger? (ville bara kolla om du memorerat den utantill ännu :D )

Take care!

Hanna said...

:D inteän. ses 0759 på onsdag ;)

Hejafreja said...

pampadam, kul när man är på en topp i livets kulminerande gång :) nu ser jag framemot att läsa ditt sedvanliga twice-in-a-year-inlägg där du noga beskriver dina fynd på hullut :D