12.10.08

Gääälna dagar

Igen ett skönt veckoslut och egentligen en riktigt skön vecka bakom mig. Ja kunde ju bli van med sådanahär friheter :P. Måndan o tisdan läste ja flitigt och sedan kom onsdagen, jota oli odotettu. Ledig skoldag, Galna dagar på Stockmann, de blev en bra ekvation de ;). Härlig vild stämning på Stockmann once again o massor fina varor o bekanta ansikten :). Mii lajk alaat. Torsdag och fredag gick ganska lugnt, men fredag hade ja mycke ledigt så då slappa ja. Sen ungdomssamling, hjälpledarutbildning, familjegudstjänst o nu snart lovsång&förbön i kyrkan. På lördan slappa ja vidare (skönt) o på kvällen va vi ut o dansa me fotbollsfansen :D. Mina nya gummistövlar invigdes "kan man spela volleyboll i gummistövlar kan man definitivt dansa i dem också!" Så sånt. Denhär kvällen blir aspelut härlig o sen tar ja mig ifatt i studierna ännu på kvällen. Kanske en skön lenkki på kvällen så e leisi deis över igen för en stund.

Hannas officiella uppköpslista:
- 2 Only collegetröjor (hade köpt resp. byxor också, men i min idioti tagit båda i fel storlek, bittert)
- 3 Only toppar
- Only mörkblå tshirt
- Only svarta raka byxor
- Viking röda gummistövlar (lämpliga vid regn, sport, utekvällar...)
- Gant pink pique (modellex.)
- strumpbyxor, strumpor, underkläder
- 2 mappar, tarror, dansfilmbox
- vit cashmerepolotröja
- brun silkescardigan
- Shock absorber sporttop (bäst!)
- röda mockahanskar
- brun yllepashmina

De va de. Nu mat. Bajbaj.

3 comments:

7ommy said...

Och hur mycket pengar spenderades tillsammans???

Sofie said...

Wuoooow! D va int lite d!! Sådär mycket köper jag inte på ett år!:P

Hejafreja said...

TACK för den du :D de va väntat fniss
aamubic: du med din shock absorber o jag med mina nikejumppabyxor. (endast)