10.7.08

Ledig dag på stan

Shopping är verkligen tidskrävande. Jag begynnte min runda 0900 på Stockmann och efter kl. 16 va ja ungefär klar me Alexandersgatan o lite Forum. Men skoj o produktivt var det. Ja har redan tidigare reashoppat på Stadium o Forum så nu när Stockmanns -50% rea började så tog ja all iver ut där. Verkligen nöjd. Ska ännu shoppa sen när slutspurten börjar, då blir de skor, Maranello, Fredriksgatan och ännu Stocka.

Jag ids int ta bilder på mina fina fynd, men jag kan berätta att alla kläder är perfekta :) Härliga, vackra, snygga, kanske ni ser dem på mig nån gång i sommar. Här kommer en lista.
-Adidas aerobicbyxor (var verkligen i behov av nya)
-Nike sporttop (likadan som Sofie har i svart)
-Esprit tshirt (söt me text på franska)
-träningshandduk och flipflops (behövs nya varje sommar då ja bara går i såna om somrarna)
-vit heltlinneskjorta (mamma blev nostalgisk då hon såg den)
-röda linneshorts
-röd bikini (man kan byta banden från halterneck till normal bhaktig övredel)
-ljusröd halterneck top
-diadem från Seppälä (de bästa diademen!)


Vidare hittade jag en superfin present till Henrik :P. Massor fina väskor och klänningar fanns de också i butikerna, men ja höll mig ifrån dem ännu... kanske om reorna blir bättre. Nu till gymmet. Ha de så bra!

2 comments:

7ommy said...

Du köpte int föde ett nytt klädskåp ti dig själv??? :P

Hanna said...

Hehe :P De sku nog in deed vara på tiden.