21.9.08

Söndag

Skön dag. Trots att jag är extremt trött och har spenderat tid på kära bibban idag. Ett bibelstudium kan bara vända på dagen helt o hållet. O en gudstjänst dit vi fått medlurat många ungdomar. Haha. Vi hade denna helg jatkoskriba för ungdomarna o många kom, många var väldigt nyfikna och ivriga, tyvärr också på sena kvällen. Alltigenom ett bra läger me bra mänskor o god Gud, men fröken vid tangenterna börjar bli väldigt utmattad efter en tung vecka. Eller tung månad kanske vore mer sanningsenligt. Tiukka bibbasetti framför mig. Infernot når sitt klimax på torsdagen då jag har Neuro I tent o sedan går allt mot Halleluja igen. Sofie kommer o hälsar på innan hon lämnar oss för ett år o åker till Tyskland, Johi kommer o piggar upp oss, lördag blir quality time med Johi, åh va skönt. Mycke fest blir de o en hel del ledig tid för mig under de två efter-torsdagen-påföljande veckorna :).

Brådska och stress är nog de värsta känslorna jag upplever. Nåja, oro kanske också, och otillräcklighet. Och ändå anser jag mig själv vara en glad o duktig person...

Tänk på det som är där ovan.

4 comments:

Jossan said...

ska bli så skoj att komma till Helsingfors efter en så lååååååång tid...*har saknat*:D
Yeiii....får fara o shoppa ti Hesa...med smakrådsexperten(du)
Vi ses! Kramar

Hejafreja said...

ja vet minsann va ja ska roa dej me i början av nästa vecka då du har tid (om jag har det dvs...) boutiques it is ;)

Hanna said...

Aaaah. Cant wait. Ni vet int hur tankarna på ledighet o shopping får mig att hållas vaken ovanför boken...

Annie said...

Bra att ha den där lockande moroten ibland, alltså! Min morot är fredag, min lediga dag.