8.9.08

Seven for all mankind

Finns det ett bättre sätt att börja en måndag efter ett avslappnande veckoslut än att gå på en shoppingtur? Säkert finns det (studera?), men ja gissade att veckan kommer att bli minst lika stressig som de två senaste så ja tog tillfället i akt och tog mig till stan. Ja snurra run en god tid innan ja hitta mig till Beamhill som länge har haft jeansrea. De va sista butiken ja hann besöka innan ja måste tillbaka till skolan. De hade satt ut Seven jeans o ja måste ta o prova de exemplar som fanns kvar o så hitta ja ett par som satt perfekt! Ja som så länge har sökt fina dyra jeans o så stod ja där i valet o kvalet om ja sku köpa dem o de måste ja ju göra. Nu är jag stolt ägare till Seven Roxy jeans :) (70%rea på 229 euro är väl inte helt fel?)

4 comments:

Anonymous said...

Kolla att det är du på bilden, men se kela ja nää, d kan d int va, men sen måste jag kolla på nytt å sen blev ja osäker, men nu beslöt jag mig för att d int e du... Hoppas du inte hade lika stor beslutsångest när du införskaffade de tjusiga brallorna! haha=) magdis

Hejafreja said...

grr du lockar mej att shoppa... nåja imoron aamubic, snart har vi säkert midja o lår som hon (du?) på bilden.

JJ said...

LV cuir epi sac motaigne nästa!

Hanna said...

Magdis: hihi, ja tar de nog som en komplimang, men de e nog int jag, men beslutsångest hade ja nog, men sen va ja superglad att ja köpte dem.

Freja: vet int om ja vill ha låren, de sku kräva ba bantning o int så mycke gym :P Shopping e nog helt bäst. Nu vill ja ha skor o passa byxorna :D

Jan: might be, just have to find nice shoes first.