19.4.08

Veckoslut

I rubriken står det veckoslut, men det kunde lika bra stå vardag. Eller dag bara. Alla dagar är lika: läsa så mycket man hinner. Sen extracurriculära aktiviteter om tidtabellen endast förmår unna mig några timmar. Ja trodde redan att jag lyckats göra skillnad på prioritet och prioritet (dvs minska timmarna på bibban), men sen blev jag varse kursens importans. Så nu försöker jag läsa så mycke ja hinner. Idag va ja några timmar på VIP party som ordnades av Fila. De va riktigt skoj o ja fick lyssna på min förglömda gamla idol Rudy. På morgonen hade vi hjälpledarutbildning och på fredagen Baggis med pizzastaffet och film "facing the Giants". Imoron gudstjänst o sen läsning igen. Då borde ja för en gångs skull hinna med de ja ska ha läst tills måndan. Men ja har en hel del "rästissä" ännu. Nu ska ja äta o sen sova så ja orkar imoron, god natt!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.