28.4.08

Morgon

Denhär morgonen hade jag för första gången på säkert ett år känslan att inte alls vilja stiga upp. Ja ville int ti skolan på pistokoe o 8-10 problembaserad diskussion om nedre extremitetens blodförsörjning. De e tent om knappa 2 veckor o ja kände mig helt modlös o kraftlös på morgonen. De hemska va att enda alternativet va att riva sig upp ur sängen o gå i duschen. Efter duschen gick ja ännu o sova o de va ännu tyngre att försöka stiga upp pånytt o skynda med frukosten för att komma iväg. Nu efter pistaren o gruppundervisningen känner ja mig lite bättre. Printar som bäst ut gamla tenter o de ser inte alldeles hemska ut. Men tunga, ansträngande 2 veckor väntar mig definitivt. Kommer inte att hinna repetera allt, iaf har ja snart allt en gång igenom.

Förbönen på bibelstudierna är enormt skön.

3 comments:

Sofie said...

Orka kämpa på, det sista kvar nu! Tänker på dig! Kram!

Hejafreja said...

haha gissa vem som har sommarlov? om ja klara tenten alltså. de går nog fint, ja kan göra dej sällskap på bibban, kom i mitt vårljubel ihåg att jag har inträdesförhör att läsa till..

Hanna said...

Tack :) Jo, sällskap på bibban vore angenämt.