4.9.11

Höst i Helsinki rock city

Blogskribenten konstaterar att nu e de höst. Sista sommarveckoslutet firat och nu inleds en ny era i mitt liv. Efter att ha reflekterat över mitt liv inser jag att hösten kommer att bli super. Knappast mera än sommaren i Vasa, men den går inte lätt att överträffa. Trodde att jag kunde producera text om sommaren, men de blev. Borde visserligen göra det för att inte glömma hela raderamsan.

De följande månaderna blir det att kalendera igen, nåt jag inte gjort juni-augusti. Organiserat, men samtidigt stadsstressigt. Vasas livsrytm var inte raskt som i stan. Arbetar inte längre som ungdomsarbetsledare, så hoppas ha flera lediga stunder. Försöker också motionera och ha regelbundna hobbyn. Studera språk, speciellt tyska finns på agendan.

Nåja, nu har jag avslöjat bådeoch eller ingetdera om min höst, varsågoda!

No comments: