14.2.09

Vinter och vändag

Vill ni ha lite tal? 8, antalet timmar jag sov inatt och förra natten, antagligen ett optimalt antal timmar, men för mycket av det goda gör att man somnar på alla ställen sen, man vill ju bara ha mer. 12 är tidpunkten på dagen som jag måste få andra gången kaffe, annars kan jag inte fortsätta dagen. 14.2 är dagen idag, glad vändag alla kära vänner! 16nde är dagen jag fyller 22 år. 2 är mängden fotbollsmatcher jag kommer att spela idag, 1 är antalet timmar jag spela hockey igår. 19 är tidpunkten som Vändagssitsen börjar, 60 är minuterna jag kommer att använda för att förbereda mig innan.

Nu blev det för råddigt med information, men kanske en del kom fram. Min telefon fungerar igen, min kamera också och datoruppköpet närmar sig. Idag blir det iaf en hejdundrande fest och imorgon hoppas jag få sova. Mina naglar är vackert lackade och snön står på marken och jag är froh wie immer. En konstig, men samtidigt så naturlig känsla detdär med att vara överdrivet glad hela tiden.

Nu har jag två behov jag skall utföra.

No comments: