20.11.08

I tider av nästan snö på marken

Ah det nalkas ändå. Veckoslut. På måndag trodde jag det inte. Efter ett så härligt veckoslut i Åbo har jag varit väldigt trött. Men jag har upplevt glädjen av sömn. På tisdag gick jag nämligen kl. 20 o sova o vakna halv 8, sköönt! Onsdag halv 11 o ida ska de också bli tidigt, bara ja får mat först :P. Sen har ja sporta ivrigt: vollis, punttis, vollis o imoron blir de hoppeligen simning. Lörda o sönda ska ja igen spela hockey, jeejee :) Läsningen har dessutom gått hyfsat, börjar ta igen mig o få allt på de klara (nästan, de e bara så svåra saker vi har just nu så ja e lite nervös...).

Veckoslutet. Jaa, de går ut på ungdomssamling, hjälpisutbildning, hockey, sits, gudstjänst, lovsång&förbön (med det eminenta lovsångsbandet o Henrik Perret!) o så lätkä igen. Snö borde de också komma på söndagen. Här har man ju en hel massa o se framemot.

O så händer ju följande vecka efter denhär helgen. Livet e härlit!

No comments: